Zadnje dodani restoran: Lanterna na Dolcu, Opatovina 31
Smeđa riža smanjuje rizik za dijabetes
Objavljeno 19.08.2010. u Zdravlje i prehrana
Zamijenite li bijelu rižu smeđom te kruhom od cjelovitih žitarica, rizik za dijabetes može se smanjiti za trećinu...
Konzumacija smeđe riže znatno smanjuje rizik za dijabetes. Naime, zamijenite li bijelu rižu smeđom te kruhom od cjelovitih žitarica, rizik za dijabetes može se smanjiti za trećinu, pokazalo je najnovije istraživanje iz SAD-a.
Bijela riža povezana je sa dijabetesom tipa 2, a konzumacija 5 ili više puta tjedno može povećati rizik od dijabetesa za čak 17 posto. Stoga stručnjaci preporučuju konzumiranje ugljikohidrata u hrani i proizvodima od cjelovitog zrnja, poput smeđe riže.
Navedeno istraživanje provedeno je na više od 200.000 ljudi.
Komentiranje je jedna od privilegija registriranih korisnika.
Najbolje ocijenjeni restorani
-




Lanterna na Dolcu
Opatovina 31
-




Lido
Malo Jarunsko jezero bb
-




Dva goluba
Maksimirska 7
-




Marcellino
Jurjevska 17
-




Korkyra
Božidara Adžije 26
Aktivnosti korisnika


© 2012.